ENGEN RACING
» Forsiden |
BMW 325i 2.7 TURBO - TEKNISKE DATA
Bremset hos Pure Performance Factory i Sverige Effekt: 506hk pa bakhjulene Dreiemoment: 550nm p bakhjulene Estimert (15% drivverkstap) 595hk/648nm i motor Den er senere bremset til 637hk pa bakhjulene på e85 (Volden)... Motoroppbygning: * Oringet BMW M20B25 motorblokk, 84mm borring * Smidd veiv fra m21, 81mm slanglengde. Gir 2.7 liter slagvolum * Hprofil stalrader 130mm * Smidde JE Racing lavcompstempler, komp. forhold 8:1 * Balansert Veivparti * Vektjusterte rader og stempler * Forsterkningsplate i bunn av motor * Fabrikkny orginal BMW topp, portet og mirafrest * Emen Z45 turbo kamaksel * DBilas Dynamics justerbart kamdrev * ARP studs toppbolter * Spesiallaget aluminiums innsug * Wilson 80mm spjeldhus * Aeromotive bensintrykksregulator * 6-1 Grenror, laget i syrefast rustfritt, polert * COMP CT4TBB .81AR turbo m/kjeramiske kulelager. * Tial MV-R wastegate * Spesiallaget "as large as possible" intercooler, High Flow * TurboXS High Performance dualstage boost controller * PPF 50mm dumpventil * Electromotive TEC GT datasprut/tenning * Electromotive DFU-coiler * 6 stk 998ccm dyser * Kimmit Racing konfilter * Forsterket Sacks 618 trykkplate og 4 puck sinterlamell |